Tisdag. 16/8

Godmorgon på er alla!
Sovit gott?

Gårdagen var väldigt lungn och skön för min del. Vaknade vid åtta tiden, åt lite frukost och sedan gick jag med Denzel till Brännmark (mamma) för att packa och hämta Simba som fått sova och vara där under tiden jag var borta på utställning. Stort TACK till min fina mamma! :)
Jag packade ihop en massa saker i banankartonger som ska med till Piteå på Torsdag. Och var ute med hundarna.
Vet ni hur duktig Denzel har blivit. Nu kan han vara lös uppe hos mamma utan att smita eller springa ut på vägen. Jag blev så glad igår, då jag testade släppa honom. Han kutade av sig ett tag och sedan kom han och lade sig bredvid mig en bit från altanen. Blev så glad. Annars har det alltid varit en oroande känsla varje gång jag kopplat lös honom, att han ska smita och inte komma tillbaks. Men det har gått jättebra. :)






Nu så ska jag äta frukost och släppa ut hundarna.
Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!