Torsdag..

Godmorgon.
Blev inga fler än ett inlägg igår, glömde ta med datan till Vidsel. (For dit med Rikard efter jobbet för att bada och umgås lite)
Nåväl, gårdagen i ord. Hm, Jobbade som vanligt från 08.00 til 15.00. Var riktigt tungt att jobba igår då det var så himla fint väder, ville bara vara ledig och lägga mig ute och sola. Håller på att blekna bort ju. Men det är typiskt, då jag jobbar så är det super bra, varmt väder men då jag är ledig är det mulet, kallt och regnigt.
På lunchen gick jag en promenad in till byn med hundarna och gjorde ett snabbt besök hos komunen och försökte få någon rätsida på varför jag bara skulle få två veckor med jobb. SLutade i alla fall med att jag fick en vecka mer, så, nu har jag tre veckor! Yeey! :)
Då jag slutade jobbet så gick jag förbi Klippet för att få en klipptid. Mitt hår är låångt men är ganska less det nu. Topparna är ganska slitna och det ser livlöst ut. Trist. Så hade tänkt klippa av en decimeter åtminstonde och kanske göra något annat för att liva upp det lite. Har senare tänkt sätta lite ljusa slingor för att hjälpa håret på traven att blekna. Min plan med allt i slutändan är att få min naturliga hårfärg så att jag slipper det eviga "utväxtfärgandet".



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!