Trötter.

Hej på er!

vad less jag blir på detta småregnande hela tiden. Vädret som sa att det skulle bli varmt och soligt den här veckan. Men icke, glad blev man i onödan! :) Nåja. Ligger hos Rikard i soffan och pustar ut. Har ju varit uppe hos mamma sedan tio i morse tills nu. 17.45! Har packat klart allt det sista inför flytten och nu är det bara en stor bil som fattas. Jag och mamma far ju dit i morgon för att flytta in lite saker. En massa kartonger mest som vi kan sätta i förådet. Ryms vell inte så mycket i bilen. Men blir i alla fall mindre för mig och Rikard att flytta in på Fredag. :) Stannar ju där då. Sedan blir jag en riktig Piteåbo. Kommer nog bo kvar där efter skolan också om jag får råd. Det är ju ett så himla fint läge.

Nu ska jag äta lite av gårdagens tacopaj! :) Ha det bra så länge!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!