Trötter.

Vet inte vad som har hänt med mig under helgerna, ligger bara och sover i princip.
Godmorgon föresten! :)



GÅRDAGEN: Igår så for ju jag på agility banan som ni säkert vet. Och det gick förvånansvärt bra måste jag säga. Denzel gick slalom och testade några hinder. Fast han var lös så gick han efter mig och gjorde det jag sa åt honom, innan han lade andra sidan till. Andra sidan till är när han total ignorerar en och bara skiter fullständigt i vad man säger åt honom. haha, han är så söt min lille :)

Efter agility passet som inte varade speciellt länge så gick jag hem med hundarna (till Rikard) och sedan kom Marie och hämtade mig och Rikard. Vi for till Bredsels byadag. Det är en lite by just bortanför Vidsel. Där var det loppis, massa olika maträtter, hoppborgshinderbana där det tävlade fyra olika lag. De tävlande hade tre medlemmar i vardera lag där de dessutom satt fast i varandra och skulle sedan ta sig igenom en hinderbana på en luftborg. Riktigt kul att se, Har filmat så ska lägga upp den senare då jag piggnat till lite.

Jag fyndade på deras loppis. Hittade ljusblåa/turkåsa muggar. Fyra stycken för 20 kronor. KANONpris. Så här ser det ut:

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!