Vad tiden går fort!

Godmorgon, godmorgon!

Hjälp vad tiden går fort. Redan Onsdag! Nu är det inte länge kvar tills allvaret vid skolbänken börjar. Suck. I år kommer vi ha en massa nationella prov att tänka på. oroar mig väldigt mycket just för matten. Kan ju inte det och har inte ens fått G på många prov. Nåja, jag ska se till att fixa det. Ska plugga matte varje dag om det så behövs. Inte det roligaste kanske men det här är trots allt min utbildning och utan den har jag inget. SÅ, bara ge gärnet om det så är kul eller inte!
Vaknade för ca, en timme sedan. Har varit ut med hundarna och nu ligger det ute på baksidan och sover. De tycker det är så skönt att få vara ute.
Sitter och äter frukost nu och ska sedan upp till mamma och fortsätta packa lite. Blir skönt då allt det är gjort.

Skriver mer sen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!