Växer så det knakar.

Hej på er!

Nu har jag och Jennifer just ätit upp vår lunch som bestod av två rullar. En kyckling oh en kebab sedan igår:)
Har bråkat på Denzel också då han har förmåga att hoppa upp på bänkar, bord m.m För att hämta saker. Går inte ha något framme för då är det halvt uppätet. Men, han blir bättre! ;)

Han har ju vuxit dessutom! Han var 64 cm i mankhöjd då jag hämtade honom och nu är han 65. Så, en cm större har han minsann blivit. Min, lille :)
Han är så otroligt fin. Tror vi kommer ha ett fantastiskt liv tillsammans.
Många fina minnen, skratt och upplevelser. ♥
Denzel har även hunnit lära sig en del trick sedan jag hämtade honom för tre veeckor sedan. Ojj, vad fort tiden går!
Han kan sitt, ligg och vacker tass. :) Han är väldigt rolig att träna så han är på humör. Lärde somsagt honom vacker tass idag. Och det tog bara ca. 7 gånger sedan så satt det. Nu kastar han upp tassen till en direkt nästan. Ska lägga upp en film så ni får se hur duktig han har blivit. :)

Skriver mer senare.


Hindret i lydnadsklass 1. Provisoriskt! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!