27 December.

Halloj på er!

Nu är jag hemma efter en bra dag uppe hos mammsen. Vaknade kring 11, klädde på mig och sedan pallrade jag och min nybadade Denzel oss upp till henne. Där var Jonathan och vi hade julklappsutdelning. Som den tur jag har så glömde jag ju hans paket i Piteå men, aja, han får det till helgen efter nyår.. Jag fick i alla fall ett presentkort på MIM Boutique av honom vilket jag uppskattar väldigt mycket! De har riktigt fina kläder där! :) Vi åt en god jullunch och surrade innan vi klädde på oss skoterkläderna och for och körde skoter. Jonathan har ju en ny Arctic cat 2012 som jag fick prova och den gick .... FORT!! Wow! Haha, var verkligen roligt. Sedan fick jag åka med honom en sväng och han även ramla av då vi hoppade över en plogkarm, Blev en hård landning så jag tappade greppet och lamnade av. Men, allt gick bra och vi skrattade mest år händelsen! :)


Sedan så fikade vi lite inne och jag åkte med mamma ner hit då hon skulle iväg och jobba natt i Älvsbyn. Så, nu sitter jag i soffan och har gosat ner mig här i divanen. :)


Helgen har varit väldigt rolig, ett år till nästa jul! Julafton så var vi ju hos Marie med en massa folk och åt middag och spelade julklappsleken på eftermiddagen medans jag var uppe hos mamma på förmiddagen. Sedan på Juldagen så var vi även då hemma hos Marie. Då kom Patrik och Elina, Pelle och Gun Marie och Sanna och åt middag och även då så spelade vi julklappsleken. Och på dessa dagar van jag en julfilt, julhanddukar, en ljusslinga med änglar och två ölspel. Ett roulette och ett Ludo. Blev möjd över mina vinster! :)








Ha det bra! Skriver mer senare! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!