Härlig dag.

Halloj!

Vaknade åtta i morse, hoppade i durschen och sedan bar det av mot Luleå med älsklingen för att handla lite julklappar. Hittade rätt roliga saker till julklappsleken som vi ska ha på både julafton och juldagen. Så, 6 klappar införskaffades! hoppas de uppskattas. :) Sedan efter en dag på stan så for vi och åt på Max innan vi drog vidare till Sävast för att se hur Jocke fått det. Tror det kommer bli riktigt fint då allt är klart. Var ganska rörigt just nu. Sedan for vi hemåt igen och jag tog en skön prommis med Denzel. Rikard tränade och jag tog fram julgranen och reste den sedan hjälptes vi åt med belysningen och efter det blev den fint pyntad. Sedan drog jag igång med bullbak. Blir lussekatter! De håller på att gära nu men kommer nog bli riktigt, riktigt goda! Mmm, längtar till de är klara så vi får äta lite nybakta lussekatter och dricka lite glögg till. Mums! :)

Det var kortfattat om min riktigt sköna lördag. Imorgon är det 4:e advent och dags att återvända till Piteå town för sista skolveckan innan 2 veckors ledighet. Kommer bli otroligt behövligt och skönt.

Ha det bra och julkramar till alla! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!