Hemma !

Äntligen hemma i Vidsel.
Rikard håller på att bygga ihop något hantelsett som han beställt till sitt gym! Börjar bli för mycket grejer där.
Jag hade tänkt att bada Denzel idag men slutade ju med att jag for till Vidsel och glömde fönen i Piteå så, blev inget av det ikväll heller. Måste verkligen göra det snarast! Egentligen i morgon men får se hur slut han och jag är efter en förmiddags praktisk träning ute i slasket.. MEN, borde verkligen ta tag i det.

Ikväll är planerna att göra klart en sammanfattning om tonårshunden och sedan kanske baka lite. Ska i alla fall fara och handla på en stund och sedan får vi se. Ska baka mer lussekatter och kokotoscakaka hade jag tänkt. Sedan knäck och dajmcola! :) Måste ha mycket julgott då julen är här om bara 8 dagar! :)

Nåja, ha det bra så kanske jag skriver mer sen! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!