Imorgon bär det av.

Då blir det Piteå. Vi far vid 11.30 tiden. Lämnar Denzel i Öjebyn och sedan bär det av mot ett ställe där jag och Rikard ska tillbringa tid och ha det bra under dagen. Kan dock inte säga vart vi ska ännu för då kanske överraskningen är förstörd för Rikard. Om han får för sig att kika in här. :) Men, imorgon får ni nog veta!
Blir borta hela dagen om inte hela natten. Att vi sover i lägenheten men vi får se. På lördag är det ju nyår och då ska vi spendera dagen, kvällen och natten på Klubben hos Mats & Marianne. Blir lite mat, dryck och fyrverkerier. Mest en lugn kväll. Får se vad Denzel tycker om fyrverkerierna.. Afghaner brukar vara ljudkänsliga. Men, han får följa med mig ut så att han ser vad som händer och att jag visar honom att det inte är något fara. Simba tyckte bara fyrverkerier var roligt och han spran omkring ute bland människorna. :) Det kommer säker att gå bra.

Har dessutom gjort klart utställningslistan för 2012. Kommer bli riktigt roligt att få fara runt på utställningar. Dock har jag satt Sundsvall som längsta destination. Får se hur det blir med det. Vill ju så gärna till Tvååker, skokloster och tånga heed också. Men finns det pengar till bensin så kör jag! Får ta det som det kommer. :)



Så här ser den ut

UTSTÄLLMIMGAR 2012
Leejoy's Dream Desire

x25/2 Boden INOFF
x1/4 Boden OFF Special
x14/4 Sundsvall NAT
x15/4 Sundsvall OFF special
x6/5 Öjebyn INOFF
x19/5 Piteå NAT
x16/6 Vännäs NAT
x30/6 Rovaniemi INT
x17/6 Vännäs OFF special
x1/7 Gällivare INT
x14/7 Piteå INT
x15/7 Råneå OFF special
x4/8 Ö-Kalix NAT
x11/8 Umeå OFF Special
x30/9 Boden OFF Special
x13/10 Sundsvall INT




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!