Julmarknad i Storforsen.

Hej goa läsare!

Har precis gjort klart en lussekatt smet som står och jäser för fullt under en handduk medans jag lagt upp lite bilder på dagen från mobilen. Har varit på Julmarknad i storforsen med mamma, Jonathan och Emil. Även Denzel fick följa med och hälsa på tomten och renarna! :)

Köpte mig en påse mjukbröd och två småtomtar. Var så mysigt att gå omkring och prata med trevligt folk och försäljare. Många kom fram och ville hälsa på Denzel så mycket handlade om honom idag. Han tog allt nytt folk superbra och hälsade gärna med en viftande svans! Är så glad att han är framåt och inte rädd. Enda gången var när det kom förbi en bil och det var massor med folk som pratade högt och gick nära. Då ville han gå åt andra hållet. Gillar inte trånga situationer, inte jag heller för den delen. Men, han skötte sig exemplariskt i övrigt.

Sedan så åkte jag och Emil häst & vagn. Var också riktigt kul. Är ju en hästtjejj så tyckte det var härligt att få gosa med pollarna ett tag. Var länge sedan sist. Sedan så fort vi hem till mamma och åt lite fika. Glömde ju säga. GRATTIS MAMMA! Hon fyller ju år idag! :)

Sja, så nu sitter jag här och väntar på att degen ska jäsa klart innan jag kan börja stansa ut lussekatter i pepparkaksstansar.




Adventsljusen är nu pyntade. Köpte flamsäker mossa i veckan och har pyntat med kanelstänger. Bredvid ser ni tomtarna som jag köpt på marknaden idag.

Ikväll blir det mest troligt att fara upp på hotellet och lyssna på ett band och surra med massa folk! :)


Ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!