Letandet fortsätter.

Godmorgon på er!

Har avslutat första lektionen som bestod av småföretagande A. Gick igenom en massa saker. Hur man skriver redovisningar, fakturer m.m Var väldigt drygt men viktigt.
Nu så ska jag strax pallra mig till samhällsen som är ett dubbelpass. Skickade ju som sagt in provet igår så så hoppas på lite "feedback" på det idag.
Sedan så är det lunch och efter det så har jag ingen aning.
Vi slutar i alla fall tre så funderar på att boka tvättstugan och tvätta lite. Ikväll så kommer älsklingen och vi ska fara och hämta en säng jag fått hos någon här i Piteå. Blir att ta traktorn. Sedan så ska vi mumsa i oss lite sushi! Alltid lika gott! Jag förstår inte hur jag kan ha levt utan det, nä, skämt å sido men det är riktigt, riktigt gott och alla som inte testat det bör göra det snarast! :)

Nåja, ska bege mig mot G1 för lektion.


(Härligt att snön äntligen ligger på marken, jag tror vintergudarna hörde mig i helgen! )

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lucas Gustavsson

Var med och tävla om ett par Dr Martens skor i min blogg om du vill :)

2011-12-07 | 10:26:48
http://modegrabben.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!