Måndag morgon!

Halloj!

Sitter och övar engelska gramatik på datan och måste säga att det går värre än förväntat..
Inte min bästa sida kanske, men öva, öva, öva.:)

Senare så har jag utställning & organisation och sällskapsdjur då vi går egenom genetik och avel. Väldigt intressant! Denzel ska få vara med under hela eftermiddagen så han lär ju vara nöjd.

Ska sedan in till djurmagazinet för att inhandla K9 competition shampoo, balsam och nano mist. Behöver även en borste men ska beställa en senare då jag har mer pengar. Vill ha en Mason Paerson borste! De är riktigt, riktigt bra men kostar upp mot 500 kronor. Först och främst ett trimbord sedan en borste! :) Sedan är jag lycklig! haha, Nä, skämt å sido! :)

Ska även köpa Silkeye på apoteket som ska vara mot ögoninflamation, tror Denzel har fått det. Det varade och rann ur ena ögat i helgen så kontaktade djurkliniken idag och de sa att jag skulle testa med det och om det inte blev bättre komma in med honom. Så, har en liten inhandlar lista att ta hand om idag!

Nu ska jag plugga klart. Sedan är det lunch och ta en promenad med lillen. -13 idag och massor med snö. Nu börjar det lina något! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!