Matte nationella...

God morgon alla!

Har en liten pause innan jag sätter mig vid skolbänken igen för att fortsätta 4 timmars nationella prov i matematik A.
Suck säger jag bara. Del 1 gick vell hyffsat bra. Nu väntar del två och sedan lunch. Sedan så slutar jag. Skönt är då det. Då ska jag hem till lägenheten bada Denzel och klippa han under trampdynorna och sedan åker jag till Vidsel med Rikard! Så otroligt skönt att få komma hem. :)

Har även hämtat ut HUNDBOKEN. En almanacka där alla utställningar, lydnads + agility tävlingar finns med och med en massa annat roligt! Den kommer användas flitigt det kommande året då min lilla stärna Leejoy's Dream Desire kommer att få synas runt om i Norrland till att börja med men förhoppningsvis även Ljungbyhed, Tångahed och skokloster! Hoppas på tid och möjlighet! :)

Nåja, nu ska jag fortsätta skriva prov! Ha det bra så skriver jag då jag komme rhem ikväll ! :)



saknar min SIMBA♥ Kommer alltid finnas i mitt hjärta!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!