Min duktiga hund!

Hej på er!

är ganska trött idag. Blev fullt upp igår. Efter stan med tjejjerna och jag hämtat Denzel så kom jag på att jag hade tvättid. Bara att packa ihop kläder och skynda sig till tvättstugan för att tvätta. Blev klar tio. Sedan fastnade jag framför tv:n då US Marshall gick. Gillar egentligen inte actions men den var riktigt bra och jag höll mig vaken hela filmen! Lade mig efter 24.00 någongång. Så, idag är jag aningen trött.

Denzel är så himla duktig. Vi har bara fyra saker kvar att visa upp för hela tvåans praktiska prov. Vi ska träna och visa upp lärarna olika moment.
Av 12 moment så har vi bara 4 kvar jag och min duktiga hund. Vem är det egentligen som säger att Afghaner är svårtränade?? :)

Han är helt fantastisk!

Men måste gå nu, har lektion!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!