Ojj, godmorgon!

Hello to everyone! :)

Blev en sovmorgon idag. Skulle egentligen farit till piteå och skjuttsat Mats och Mariann till Kallax och sedan julhandlat i Luleå. Men, skulle bli allderles för länge att lämna Denzel hemma. En beatle är ju inte så stor. Dags att skaffa större. Kommer ändå måsta ha en större bil i framtiden. Ska ju resa runt på en massa utställningar och ingrid Moholm har verkligen gett mig inspiration! denzel måste kunna följa med! :)

Nå, nu ska jag ut en snabb runda med honom och sedan kasta han i badet. han är sååå skitig. Måste ju vara lite fin till jul. Nog för att jag hinner måsta bada honom en gång till innan dess men det må då vara!
Vill dessutom ställa honom på Norrkututställningen den 26. Är så ställningssugen. Linn och fanny ska dit så jag tar mig en väg men sedan ska de stanna i Kalix och jag känner att jag vill hem. Så har inte skjutts tillbaka och bussen känns verkligen inte som mitt förstahandsval. Men, jag får vell flirta med mammsen lite och se om det kan lösa sig! ;)

Nä, ha det bra! Skriver mer senare! :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!