Praktikplats..

Sitter i datasalen. Har egentligen slutat men har skickat iväg mitt samhälssprov till Mona på mailen och nu sitter jag och söker praktikplats för fullt. Försöker hitta något hundrehab i halmstadtrakten, Göteborg, Lund. Hittade ett som såg intressant ut men de kunde inte ta emot praktik elever. Synd var det. Varför jag söker i det området är för att jag så gärna skulle vela häsla på Leejoy's kennel! (Denzels uppfödare) Och träffa alla underbara hundar och kanske kunna ha en valpträff då även Diesel kan komma. Skulle tycka det var superkul! Vill verkligen få det att fungera. Detta blir ju V:4-5 i sådana fall. Så, om ni vet av någon bra veterinärklinik som har bra rehab eller ett rehabcenter i Halmstad, Gbg, Lund trakten så hör gärna av er! :)

Kommentera i inlägget eller hör av er på facebook! Ni som är vän med mig där. :)




Brittany de Darjeeling- Miriam. (Leejoy's Dream Desire- Denzels vackra mamma)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!