Sista skolveckan.

Hej allesammans!

Nu har jag ätit frukost och ska strax bege mig ut för att sälja en hel bunt med kakburkar. Det värsta är att alla kanske inte är hemma. Och då måste jag stå ute med pengar tills jag får tag i dem. Men, hoppas alla öppnar och betalar för vad de har köpt. Efter att jag gått den rundan här i Vidsel så ska jag, Rikard och Denzel bege oss mot Piteå. Åker tidigare idag för att Rikard måste ut och snöröja idag. Ska snöa 10 cm idag i Piteå.

Så, Ikväll blir det lungt. Plugga lite inför sällskapsdjurprovet på tisdag.
då min sista skolvecka för detta år görs. Så sköönt. Sedan är det bara 4.5 månader skola kvar, om inte mindre sedan är tvåan avklarad!

Ha det bra, kanske skirver på skolan i morgon! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!