Snart slut på skolan!

Hej på er.

Sitter i datasalen och väntar på att engelskan ska börja. Har hål till 10.25 för att vi hade en matte lektion inbokad men som ni vet så är ju matten slut nu och nationella och allt är ju klart. Så, det slipper vi.
På engelskan ska vi bara fika. Vi ska ha knytkalas där alla tar med sig något. Kommer bli mysigt att bara sitta och ta det lungt.

Igår så var ju jag och Frida hos en konsult för Mary kay. Där blev vi handledda och visade produkter, Vi fick även använda oss utav deras produkter då hon berättade hur vi skulle göra osv. Tog före- efter bild och blev rådgivna till bra produkter. Det var superkul och jag har skrivit upp fem personer som jag tror skulle uppskatta det vi gjorde. Blev riktigt bra! För detta så fick jag en ögonskugga, Valde dock Hazzlenut som vi använde till ögonbrynen som var riktigt fin. Blir att kasta brynpennan och börja med skuggor! :)



Har även kollat resor till Halmstad över praktiken men satan vad dyrt det är! 2040 :- bara en väg med flyg. Och dessutom Denzels kostnader på det. Sedan ska jag ju bo någonstans och kunna ta mig i området. Vill ju verkligen inte sätta mig på något av SJ:s tåg på vintern! Det lär ju vara försenat med ett dygn eller två..

Men, vi får se hur det blir- Ska ringa om praktiken nu!

Ha det bra, skriver mer i morgon då jag förhoppningsvis är hemma i Vidsel. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!