Söndag 4 december...

..Andra advent och fortfarande inte en snöflinga i sikte..
Det känns ju sådär. det får gärna vara snö till jul då är jag nöjd! En jul utan snö är ingen jul. Nog för att jag gärna skulle kunna spendera julen utomlands på något skönt resort i ett varmt land. Men hellre det än nu då det är regn och ruggigt utomhus. 

Idag har jag bara latat för det mesta. Har varit slö sedan gårdagen då vi kom hem vid ett tiden.
Har även varit ute och sålt lite kakor. Har redan sålt 25 sycken. Har tänkt köpa några själv också. Kan vara gott til jul! :)

Vi ska strax göra oss i ordning och fara till Marie och fira Krille som fyller år idag!

GRATTIS KRILLE! :)

Sedan så blir det att dra sig mot Piteå. Skola och jobb i morgon. Börjar dagen med hundträning hela förmiddagen. Ska bli kul, ska tränna stopp komando med lillen och kanske köra upp något moment. Får se. :)


Ha det nu bra så skriver jag till veckan. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!