Veckan.

Hej på er alla!

Vaknade i morse kring 07.15 och kände verkligen inte för att gå upp. Blev aningen svartsjuk då Rikard fick ligga kvar och sova. Men det förtjänar han. Han har ju måstat snöröja flera dar irad nu.

Igår var jag hos Stina med Frida och Felicia och pluggade inför det kommande reproduktions provet i Sällskapsdjur i eftermiddag.. Suck! Känner mig verkligen inte redo för det. Nåja, siktar jag på ett G så bör jag klara mitt mål. Har fått MVG på alla Kurts prov tidigare. NÅja. Inte klaga! :)

Senare idag så ska ju jag och Frida åka och bli fotograferade för en make up- artists portfolio! Kommer bli en rolig upplevelse! :) Ska bara hem och duscha och ge Denzel mat och sedan kanske Rikard skjutsar mig till Bergsviken till Frida där vi sedan åker till hortlax kring halv sju tiden ikväll.

I morgon ska jag till Djurkliniken och boka en tid för Denzel. Ska ju bli 1: års sprutan, röntgen och blodprov i Jannuari och kommer inte vara här förens den 8 någongång. Ska även lämna ett Cv och se om jag kan får praktisera där en längre tid senare. I vilket samanhang berättar jag senare om det blir något! :)

Nä, nu ska jag gå på engelskan och plugga lite gramatik. Sedan luch och därefter PROV!


Ha det bra allesammans! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!