vilken dag!

hej på er.
nu sitter vi på klubben hos mats och marianne efter att ha ätit en kvällsmacka.
min överaskning till rikard var en spadag på havsbadets spa. han blev glatt överaskad då vi kom dit. vi började med att få varsin morgonrock och efter det fick vi välja en ört till vårt kurbad det var en duo behandling och rummet vi var i var hur mysigt som helst! efter att vi valt en ört så blev vi visade in i vårt rum. jag klädde av mig morgonrocken till bikini och lade mig i kurbadet. det doftade helt underbart av lavendel och dåjetstrålarna startade..wow! en helkroppsmassage i vattnet. jag låg bara och njöt. samtidigt fick rikard en ryggmassage av vår duktiga massör. efter det så tog vi på ossmorgon rockarna och blev bjuden på kaffe/te vindruvor apelsin, nötter m.m. sedan gick vi tillbaks i rummet och då var det byte så att rikard fick bada och jag massage. somnade flera ggr! efter att vi var klar med våra behandlingar så gick vi upp på solterassen där en enorm uv lampa värmde oss och vi fick lite färg.
efter detta så böt vi om och på med vinterkläderna för att åka och hämta denzel i öje och sedan vidare hit.  jusste, vi han äta en supergod sushi också!
sånu sitter vi här och ska strax gå och sova. imorgon är det nyår och då blir det fullt ös här på klubben!
sov gott och vi önskar er ett gott 2012!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!