15/2-11

Dagen har varit allt annat än lungt.
Vaknade klockan 06.45 då min älskling var så snäll och skjuttsade mig ända till Pite trotts att det var -35 efter vägen. Burr, synd att man har hund och måste ut för att rasta honom.
Dagen började bra med matte A på morgonen där jag jobbade massor med avsnitt om ekvationer. :(
Sedan gjorde jag ett bokprov i svanska så att jag får vara ledig på fredag. NAJS! :)
Nu har jag just avslutat Naturkunskap A där vi har börjat jobba med bioenergi, fossila bränslen m.m m.m.
Vi fick ett abrupt avlsut på lektionen då brand alarmen skjöt utav bara den!
Jag sprang till rummet där Simba låg och ylade till det höga alarmet. Stackars hund!
Jag släppte honom lös utanför huset bara för att få ut honom från pipet. Sedan hämtade jag ett koppel och stod ute och väntade på brandkåren som anlände ca: 3 minuter senare. Det visade sig vara "villan" (elevfiket) som brann. De öppnade dörren och det bolmade ut rök och alla brandmän sprang dit.
Har tagit lite bilder men har inget internet på min dator så kan inte lägga upp dem. Kanske gör det till helgen. Vi får vell se.

Nu har vi plugg till traktorkortet, SUCK... Kanske blir ledig den lektionen så far jag till Öjebyn och köper lite smått och gott till allt pluggande ikväll.

Har ett engelska test i morgon. + ett etologi prov på Onsdag. VILL INTE! Aja, har ju inte haft prov på väldigt länge så det här bör ju gå bra.

Ha en underbar dag så kanske jag skriver senare. Har haft en väldigt låg uppdatering på sista tiden men har så mycket annat att göra. Det är mycket i skolan och jag måste försöka få tag i en lägenhet. . .




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!