2/2-2011

Hello!

Har just hämtat kvällsfika och sitter i datasalen och mumsar.
Sitter och ser en film på rummet men sprang hit ett tag då jag ändå så var i skolbyggnaden.

Idag har jag haft två lektioner, Bild och hund. På bilden gjorde jag lite alla hjärtans dag kort och på hund lektionerna så försökte jag få simba att ta apportbocken. Inga framsteg. Men jag skyller på att vi har tränat varje morgon och kväll hela veckan så han borde ju vara gode slut i huvudet. Det skulle då jag vara och man ser på honom att han inte orkar. Han har svårt att koncentrera sig.
I morgon på idrotten blir det lite självförsvar och sedan har vi engelska.
Efter en kort fredag så far jag hem till Vidsel ! Härligt.
Ska jobba i helgen tror jag. Har inget annat planerat och extra pengar är aldrig dåligt. Ska ju utomlands någongång. Men är ju inte bäst på att spara så vi får vell se.

Ha en underbar torsdags kväll alla! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!