25/2-11

Hello people! ;)

Dagen har varit en väldigt skön dag på något sätt. Vaknade halv sju då jennifer väckte mig och Linda och vi gick till frukosten och käkade lite oboy och mackor. (Jag blir bara onyttigare och onyttigare så kanske går upp 2 kilo istället för ner). Jag sov hos Linda ikväll för att inte bli sjuk och det slutade med 5.5 timmars sömn. Jaa vi låg vakna till ett på natten någon gång. Inte min grejj direkt då vi hade prov direkt på morgonen. Provet gick i alla fall väldigt bra och efter det var Simba jätte duktig på hundträningen då han höll i apporten i åtta sekunder! + att han satt fot hela tiden och inte vandrade omkring som han brukar. :)

Efter skolan var slut så gick jag och duschade och packade och sedan kom rikard och då for vi hem till vidsel. Har lagat mat och ätit nu så är mätt och belåten och slulle vela sova lite middag nu. :) Känner mig ganska trött efter nattens inte så långa sömn.

Ha det bra så skriver jag mer senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!