6 februari.

Gud vad tiden går fort! Hänger inte med. Redan februari, 2011. Det är ju naturligtvis positivt. 18 på ett år!

Sitter i soffan med lite frukost och ser på då älsklingen spelar ett nytt spel. Har även hunnit kasta igång en tvättmaskin men det ska bli många fler.. Har knappt något att ha på mig. Detta säger bara en sak. Jag få sluta lata mig! för om jag fortsätter att tänka, - Jag gör det sen. Så kommer det sluta med att jag står naken utan något att ha på mig. Det vill jag verkligen inte. Så, nu blir det skärpning.
Men jag är ju faktiskt stolt över mig själv som var ute och gick en lång promenad i går morse. Det gillar jag!

Nu blir det lite the sims 3 innan jag hoppar i duschen och sedan fixar med lite nya naglar. Ha en bra morgon! :)


Bild tagen med min mobil sommaren 2010.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!