Back in Vidsel. ;)

Nu är den två timmar långa bussresan över. Är äntligen hemma i Vidsel. :)
Gårdagen bestod av att vara nerbäddad i sängen hela dagen. Hade feber, mådde illa och en skalle som inte alls mådde bra. :( Gick och lade mig nio på kvällen och sov till tre på dagen. Var vaken ett litet tag och rastade simba och gick sedan och lade mig igen. åt inte något under hela dagen.
Idag har jag bara gjort ett prov och sedan åkte jag hem till Vidsel. Ger ju inget att ligga där och vara sjuk.
Jag hade så ont i huvudet så bara när datorfläkten lät litegrann kändes det som om min skalle skulle sprängas. Sjukt. Låg under täcket för att dämpa ljudet.

Skriver kanske mer senare. :)

Hoppas ni har det bra.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!