Dagen börjar bra.

Godermorgon!

Nu sitter jag på Naturkunskapen och jobbar om Fossila bränslen, sooo fun!
Har även räknat ut ett avsnitt i matten och hunnit boka en tid på vårdcentralen.
Tror nämligen jag har fått en urinvägsinfektion igen. Åhh, suck. Hade det ju för två månader sedan och nu har jag det igen.
Men bättre att ringa direkt än att gå och vänta. Hoppas jag får penecilin direkt idag men receptionisten sa att de ville skicka en odling och då skulle jag få resultat på torsdag eller något sådant.

Denna vecka blir då förhoppningsvis inte så hemsk som jag tror den kommer bli med tanke på att jag kanske måste stanna på det här hemska stället tills på fredag. Hoppas verkligen (för min skull) att Rikard jobbar och måste till piteå varje dag så att jag kan få bo hemma i veckan. :)

Ha en bra dag så ber jag om ursäkt redan för min kommande veckas dåliga updatering.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!