Dagens då.

Nu har jag ätit och är mätt och belåten hemma i soffan. Dagen har varit riktigt bra. hade matte första lektionen och det gick riktigt bra. Har räknat fyra sidor i boken med bara ekvationer och formler. Det är helt otroligt att det går så bra med ekvationer det är ju det svåraste..? Har i alla fall varit det.
De två andra lektionerna bestod av engelska A där vi såg en film om hundars anatomi och sedan klasstimme där vi pratade lite bara. Tog en kvart.
Slutade vid halv ett och då tog jag en lång promenad förbi framnäs, heden innan jag vände hemmåt igen. Har varit riktigt fint väder idag och jag tod en hel del bilder som jag hade tänkt lägga upp idag om jag inte glömt min uppladdar kabel på skolan.. Men jag lägger upp dem i morgon. :)

Nu ska vi se på Get him to the greek. från 2010.



Ha en bra kväll!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!