God morgon kära läsare.

Vaknade halv sju idag!! :O
Var pigg så jag gick upp, gav hunden mat och sedan började jag att plugga till traktorkortet som jag har prov på imorgon. Suck, varför måste jag ta ett jävla traktorkort bara för att jag råkar gå på Grans? Kan ingen säga mig det?

Nåväl, gårdagen spenderades somsagt i Luleå med jocke, Linus och Rikard.
Blev en spontantripp till stan bara för att göra något. Vi gick först på H&M och kikade lite. Jag hann även gå in på Scorett och dregla över en massa snygga nyinkomna skor. Efter grabbarna var klar där så gick jag och Rikard på Dinsko medans Linus och Joakim var på JC och kikade på jeans. Efter detta så var klockan fyra så alla sffärer stängde. Haha, vi hann ju mycket? Vi gick runt en stund till innan vi bestämde oss att gå till bilen och fara ut till Storheden. Där vi gick omkring på Elgiganten så att dom fick dregla på lite killgrejjer. :)
Då vi gåt omkring där i 20 minuter for vi på Max och käkade en godd middag. (Hur blir det med min viktminskning?)
Åt i alla fall ett originalmål innan vi gick in på Coop Forum och köpte lite blommor. :)



PÅ vägen hem snöade det jätte mycket så vi fick ta det lite lugnare. I Älsvbyn hämtade vi även upp Linn och Ellenor som ville ta sig till Vidsel. Väl i Vidsel hann jag bara springa på toa och kissa innan vi somnade. Haha, somnade innan nio på en lördag! :) Inte så ofta man lyckas med det.

Nu ska jag gå och göra mig lite frukost och sedan fortsätta plugga. Lägger upp lite bilder på mina nya naglar sen!
Ha en bra morgon så skriver jag sen! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!