Gud vad skööönt!

Jag har just varit och satt igång en tvättmaskin med lite sängkläder. Älskar att sova i nya rena mjuka sängkläder, dem blir som "fluffiga".

Har hämtat allt det sista från mitt gamla rum nu så allt är i ordning i mitt nya och jag har inget mer att tänka på. Gud det är så himla sköönt!
Jag trivs otroligt bra i mitt nya "hem" och jag kommer bra överens med de andra. Love it!
Jag har sovit hur bra som helst inatt. Jag vaknade klockan sju av mig självt! Ingen väckarklocka eller något. Satt typ och väntade på att få gå och äta frukost. :)
Jag mår så otroligt bra och är hur lycklig som helst. Vad ett nytt rum kan göra storverk!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!