Härligt väder!

Solen börjar nu tyvärr gå ner bakom träden men det har varit ett riktigt underbart väder idag! -8 C och strålande sol som värmde i ansiktet. Detta gillas starkt av fröken Lundgren. :)

Dagen har bestått av att se på då F21 och Polisen preparat söker och attackerar med deras hundar! Riktigt kul att få vara med och se hur allt går till. Har lite filmer jag ska lägga upp senare så får ni se hur det går till att träna anfall med hund. Sedan har det varit lite tomt utan Simba på skolan. Han har fått vara hemma med mamma idag då jag inte vill ha han på skolan då det går löss bland hundarna. Efter lunch så slutade både jag och Rikard så vi begav oss mot Vidsel.

Nu har vi ätit lunch och jag ska ta en sväng förbi duschen.

Här är bilderna från gårdagens långpromenad. :)


Min mullvads rumpa!


Tittut!




Vad kan man hitta här då?




Okey, jag kommer väll då...





VÄNTA!





Jag är snygg!




Simba försvann efter en fågel i skogen..



Men kom tillbaks glad efter ett litet tag. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


en läsare

din hund är verkligen hur fin som helst! :)

2011-02-10 | 13:03:40
Anonym

Tack så mycket! :)

2011-02-10 | 17:17:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!