Helg och det känns otroligt skönt!

Min dag har varit riktigt lång känns det som.
  • 06.45 vaknade jag och Rikard skjutsade mig till piteå.
  • 08.00 Var jag framme på skolan och sprang då och åt frukost.
  • 08.20 hade jag första lektionen, naturkunskap A.
  • 09.20 Gick jag från lektionen (lite tidigare) för att hinna hämta Simba och sedan springa till bussen.
  • 09.45 Kom bussen som tog oss till Älvsbyn.
  • 10.40 Var jag framme i Älvsbyn
  • 10.45 Var jag inne på apoteket för att köpa penecilin som jag skulle ha fått utskrivet men det var något annat så nu måste jag till en läkare för att få ett nytt recept utskrivet. Suck..
  • 10.55 Var jag inne på MiM Boutique och kikade lite.
  • 11.00 Kom Rikard och vi gjorde lite ärenden.
  • 11.15 Hälsade vi på Peter och blev bjudna på en kaffekopp.
  • 11.55 for vi hem till Vidsel.
  • 12.30 Häslade vi på marie.
  • 13.00 kom vi äntligen hem och jag gjorde lunch. Köttbullar och mackisar. Gott. Sedan så somnade vi i soffan tills nu 16.00. Skönt. den tuppluren behövdes verkligen.

Ha en nice day så skriver jag mer sen. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!