Monday and i'm already tired. .

Nu har jag gjort klart det förbaskade traktorkorts provet. Puh! Kändes ändå som om jag klarade det väldigt bra trots min lilla pluggning i går morse. Det var väldigt "självklara" svar till frågorna kändes det som. Typ: Måste man ha lyset på på dagen? Vad betyder den här skylten? m.m. Jag måste erkänna att jag är en gud på vägmärken fast jag inte pluggat på dem. Har som lärt mig eftersom. Jag kan alla! :)

Jag har även varit på vårdcentralen. De tock först ett stickprov i fingret, AJJ!
Sedan lämnade jag in ett urinprov som jag får svar på på fredag eller måndag. De skulle skicka det till sunderbyn för att se om jag hade fått tillbaks problemet med njurarna. Har ju haft en hel del problem med dem.

Sedan så var allting klart. Vad glad jag blev att det inte tog 3,5 timme som förra gången jag var där.

Nu hade jag tänkt hämta Simba och gå en lång promenad efter skogsvägarna i Öjebyn. Han älskar att vara i skogen och jag tycker det är mysigt då det är alderles tyst och bara "vi".

Kanske skriver mer ikväll. Som vanligt så blir det en dålig updatering på veckorna men det ber jag om ursäkt för, har inte hunnit få internet ännu med då jag får det så ska ni få se på bättring! :)

Ha en bra dag älskade läsare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!