Sämst updatering, jag vet..

Förlåt för min suveräna uppdatering denna vecka. Har varit så mycket i skolan så har jag inte hunnit springa till datasalar för att skriva. Har varit allderles för mycket under dagarna och kvällarna har varit full av hund träning. Inte en stunds lugn och ro. Nu sitter jag och planerar för Lp1:an i Kiruna. Har läst lite om tävlingslicenser och sådant men måste fixa en del med mamma om det. Får se om jag hinner få det. 450 kronor kostar licensen och då kommer Simbas tävlings resultat upp sirekt på Sbk:s hemsida.

Ska titta på tågbiljetter också. Börjar känna mig stressad. Om fem veckor är tävlingen.

Ha en bra kväll, ska fixa lite med det här nu men ska försöka skriva i morgon.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!