Shoppat på Ica raketen.

Nu har man städat ut och rensat hela kylen och skafferiet och köpt lite ny mat. Hade ganska mycket som var gammalt, Uäk! Men nu är det nya fräscha måltider att se fram emot. :)
Sitter och spånar efter denna klänning som jag ska ha till brölloppet. Har hittat många fina som jag gärna skulle ha på mig men man får inte ha svart, vitt, rött och inte baraxlat. Så det blir vell en beige eller en ljus rosa färg på klänningen. Jag vill absolut inte ha en knallig färg så att man syns! Jag vill bara smälta in och ha ungefär samma som alla andra. Man vill ju inte sticka ut så att alla ska glo på en.

Nu ska jag göra mina naglar som jag aldrig gjorde igår. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!