Träning sedan tävling?

Nu slappar man i bibliotekets datasal. Har svenska egentligen men är klar med allt så jag tar det lugnt.

Gårdagen var en riktigt härlig dag! Hade faktiskt riktigt roligt.
Hade som vanligt skola hela dagen fram tills halv fyra. Direkt efter så gick jag och Frida på en prommis med Simba och Rolle. Gick till godishuset och tillbaks. Sedan han jag bara dumpa Simba i rummet innan jag sprang till middagen för att hinna få lite mat i magen innan de stängde. Direkt efter maten hämtade jag Simba igen och träffade lite folk ute på parkeringen för att sedan gå tillsammans till ridhuset för att ha träning. Vi körde igenom hela Lp1:an (Lydnadsprogram 1) och det gick JÄTTE bra! Är så himla stolt över min underbara hund. Nu väntar bara tävlingslicensen och sedan blir det att tävla.
Är en inoficiell tävling i Kiruna i mars. Ska man åka dit eller inte? Är ju väldigt långt härifrån men är så himla sugen på att fara. En tågbiljett kostar (om jag beställer nu) ca 90 kr. Inte alls dyrt! Men resan kanske blir för stressam för hunden då han både ska åka tåg och sedan tävla. Allt på samma dag liksom. Får vell se hur det blir. Ska höra mig för lite noggrannare om vad som gäller.


Ha en bra dag! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma Bergdahl

Hejsan! Läste bland dina tidigare blogg inlägg sedan juli 2010, att du haft kläm & känn party. Undrar vem som "höll" i det samt om du har kvar denna personens namn eller nummer?



Tacksam för svar.

2011-02-01 | 18:48:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!