Wihoo, härlig dag!

Ey yoo! (hejsan)

Har nu vaknat upp från en skön tupplur här i soffan efter en hemlagad lunch som bestod av köttbullar och spagetti. SVENSSON family!

Dagen har då varit riktigt skön förutom att jag haft lite svårt att sova i natt och därför varit lite trött. Har hört plogbilen utanför fönstret ett bra tag inatt. 
Steg i alla fall upp kring åtta då jag gick och åt en snabb frukost och sedan gick ut med Simba.
Hade idrott hela första lektionen där vi fick lära oss självförsvar mot kåta karlar. Jag föredrog bara pepparspray med det räckte inte. Vi fick lära oss att ta oss ur strypgrepp, om vi låg underst att ta oss därifrån, att försvara sig mot kniv, sparkar och slag, m.m. m.m. Även att om man blev tagen med strypgrepp bakifrån hur vi skulle göra för att ta sig ut. Riktigt kul faktiskt men förhoppningsvis inte nödvändigt. Don´t mess with me.

Efter idrotten duschade jag och sedan hade vi engelska då vi skulle göra en presentation om en hundras och då presenterade jag Rhodesian Ridgeback. Bara för att jag så gärna skule vela ha en sådan hund. Sedan såg vi en liten film innan jag for hem mot Vidsel. Han svänga in på Ica och köpa lite mjölk också innan jag kom hem.




Nu hade jag bara tänkt mig en mysig kväll, fortsatt dag och bara ta det lugnt. Sätta igång en tvättmaskin och sedan kanske lägga en ansiktsmask. Ha det bra! Skriver sen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!