2 Januari 2011 !!

Hej gott folk. Haft en bra nyårsnatt? :) Själv var min riktigt trevlig och bra. Åt trerätters middag och sedan umgicks med en massa folk och tog sig några danser på dansgolvet. Maten var riktigt god, huvudrätten var min favorit:) Det är synd att jag inte har min uppladdnings kabel för då skulle jag kunna lägga in lite bilder från kvällen men har den i piteå så tyvär går det inte.
Kvällen började med förfest hos jocke där vi spelade lite super mario på wii. Sedan dracks det vin innan vi blev upphämtade av Marie för avfärd mot hotellet där vi satt vid ett bord med 25 andra. Sedan blev det käk och lite kaffe efter det. Gott. Kvällen bestod därefter av en massa fyllisar och dans. :)
Vi for hem då det stängde kring 02.00 - 02.30 sedan kunde jag inte somna förens 08.00 på morgonen! :O Då sov jag två timmar innan vi gick ner till jocke för att hämta bilen då vi fastnade på pizzerian för frukost:)
Sedan for Rikard och var tvungen jobba i piteå så jag umgicks med johanna hela dagen:) från klockan 15.00 till sent på kvällen:) Vi hade Pirates of the karibbean maraton :)

Sedan då Rikard kom hem så gick vi och lade oss:)
Ha det bra! ;D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!