Åhh så härligt :)

Hej alla läsare!

Har äntligen kommit hem från Piteå och mår så himla bra! :) Är pigg och glad och har verkligen lust med allt! Ska hålla mig till den här kosten nu.


Dagen har varit väldigt snabb och slapp. På bilden som vi hade hela förmiddagen ja då målade vi. Sedan på klasstiden pratade vi i tio minuter om klassjackor och sedan på svenskan så läste jag en bok i en kvart sedan slutade jag. Dagen har verkligen gått fort. Nu är det helg för min del och i morgon blr det lite ärenden i älvsbyn. Kanske hinner sola i tjugo minuter också, får se. Ska mest troligt jobba på förmiddagen och sedan åker jag ner till älvsbyn.

Igår han jag måla mina naglar också. Blev väldigt missnöjd med färgen men försökte rädda den med en topplack men det blev inget fint.

Har även på tal om något annt sparat en inköpslista på H&M så det kommer lite då och då. Lite som lilla julafton:)
Har hittat så himla mycket fina sommarkläder som jag vill ha. Mycket puderbeiget och ljus korall. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!