Bara två dagar kvar nu!

Hejhopp! :)

Sitter i datasalen på skolan och längtar till dagens slut. Har hunnit ha engelska och ska egentligen ha svenska nu men är klar med allt så jag sitter här och surfar lite. Ska gå på lunch klockan elva och sedan efter det så har jag arbetsliv naturbruk och matematik A sedan blir det att åka hem till Vidsel. På torsdag har jag estetisk verksamhet hela förmiddagen och sedan klasstimme där vi inte gör något utan bara sitter och pratar och de delar ut eventuell frånvaro och sådant. Sista timmen har vi svenska och då blir det vell att läsa en bok eller något då jag är klar.

På fredag då jag är ledig blir det att åka ner till Älvsbyn för lite ärenden på banken som måste fixas. :)
Ska dra men skriver sen då jag kommer hem.

Ha en bra dag så skriver jag senare!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!