Blir en tidig kväll ikväll.

God afton alla! :)

Sitter hemma hos mig och Rikard och kikar runt på lite bloggar och solresor. :) Det är så himla härligt att få vara här hemma och slippa sitta instängd i ett 3x4 meters rum på skolan!
Dagen har bestått av tre lektioner men väldigt långa och tråkiga. Hade Hundens fostran hela förmiddagen och sedan arbetsliv naturbruk och självstudier där jag pluggade till ett prov som ska skrivas nästa vecka.
Härlig första dag efter jullovet, fått ett prov på första dagen.:(
Men nu är det ju bra. Får sitta hemma med älsklingen och slippa allt skrik och gorm på Grans.

På tal om något helt annat så håller jag på att få värsta abstinensten av låg shopping statistik.
Har inte handlat sedan början av DECEMBER! Jag har hittat så himla mycket fint som jag vill ha men dessutom vill jag utomland så jag måste prioritera mellan två stora intressen. Shopping och resor.
Om jag ska utomlands sen efter sommaren så måste jag ju ändå ha nya sommarkläder så det kommer ändå tillfälle för shopping men jag skulle vela beställa lite skor och sedan imorgon även ut på stan med lite tjejjer:) Har en hel beställningslista från bara H&M men vet inte vad jag ska välja för har inte råd med allt det fina på en gång.
Aja, nog klagat:)


Hoppas ni haft en bra dag så skriver jag senare! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!