Börjar dagen med en nyttig frukost.

God morgon!

Klockan är redan halv tolv och jag sitter i morgonrock och har precis tryckt i mig en hårdbröds macka och ett kokt ägg. Är inte alls sugen på något. Jag har absolut ingen lust till någon mat och definitivt inte något sött, godis till exempel. Är inte speciellt matglad sedan vi började med den nya kosten. Det kan ju vara positivt i och för sig för jag har redan gått ner 1,2 kg på bara några dagar. Sedan Tisdags.

Ska snart gå och klä på mig och sedan ta hunden och gå iväg för att handla. Tur att vi har ganska nära till affären.
Vi ska ha lite ingredienser till kvällens goda middag. Det blir kött, sparris, ungsbakade tomater, broccoli och persilja- vitlökssmör. Hoppas det är gott. :)


Skriver mer senare.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!