Dagens ärende i stan.

Nu är jag tillbaks på Grans måste stanna där ända till på fredag! :(
Saknar Vidsel redan.
Jag for i alla fall med citybussen in till stan vid 14.15 tiden. Väl där gick jag på H&M och lämnade tillbaks skorna. Då jag fått igen pengarna sprang jag upp på din sko och köpte ett par vinter dojjer i stället för ballerina.
Ett par svarta skor med svart fleece och lite spännen och nitar. (Lägger upp dem sen). Jag köpte även en svart jätte skön och varm fleece sula som jag nu lagt in i skorna. Riktigt sköna vinter skor.
Ett riktigt bra kap för endast 99 kronor!

Nu väntar någon äcklig middag på att bli uppäten och efter det så blir det promenad i öjebyn med simba.
Det är ju riktigt kallt ute men han måste få komma sig ut ändå.
Tänkte att jag kanske kan gå in och köpa mig en tidning medans jag ändå så är där.
Då har jag ju något att göra kvällarna som återstår här i Öjebyn.

Ha en bra dag, skriver lite senare om jag kommer ihåg och har tid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!