Dagens då..

Sitter för nuvarande i datasalen och väntar på att vi ska sluta. Har hunnit göra bort en rest vilket bestod av att tala om något jag tycker om i svenska och det fick bli Simba. Kan ju allt utan och innan så behöver inte sitta och skriva en massa stödord m.m.

Dagen har än så länge bestått av att träna hund, hela förmiddagen. Simba har en dålig period nu så det blir bara korta intensiva träningspass. Jag måste avbryta honom hela tiden för han blir allderles för stressad för för mycket press och tjat på vad han ska göra. Men han är en otroligt fin hund att träna.
Sedan var det lunch och då blev det en salladstallrik med salladssås och vatten. Lite hungrig nu faktiskt men ska hålla mig till middagen. Inte småäta!
Efter den här lektionen (svenska A) så blir det etologi innan skoldagen är slut för idag. Direkt efter skolan blir det middag och sedan ett till träningspass med Simba fast denna gången med en tjej som går i HUND 3:an. Ska bli lite träning att gå i koppel, fint.


Sedan vet jag faktiskt inte. Blir kanske en långpromenad i Öjebyn. Måste köpa lite tuggummi också, har redan slut.

Hoppas ni har en bra dag och så ber jag om ursäkt än en gång för en låg updatering idag. Blir ändring på det så jag skaffat internet på min egen dator men har inte råd för tillfället.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!