Dålig update today! :(

God kväll alla!

Har just ätit kvällsfika med Stina Tannerdal och innan det så har jag plågat mina ben med att ha gått världens längsta promenad hitills tror jag! Vi gick från skolan ända bort till Sanna som bor typ längst bort i Öjebyn och sedan halvvägs hem så var vi tvungen vända om för att hämta Stinas mobiltelefon. Ahh, träningsverk!! Men känns ändå bra har ju slarvat lite med kosten så nu blir det ordning och reda!

Dagen har annars bestått av att ha gjort ett hundprov som gick på en minut tror jag. Sedan har jag tränat med simba i sammanlagt tre timmar idag tror jag. Vi har även haft en väldigt intressant lektion i etologi om MH - mentalprov för hund och tävlingsregler m.m. Sedan så har jag städat bort julen så nu blir det just och fräscht i mitt lilla krypin. Det enda som återstår nu är att dammsuga och dammtorka lite sen är det som nytt igen! :)

Har och kan inte skriva så mycket just nu då jag inte har någon dator på skolan utan nu lånar jag bara en i datasalen, men har inte tid att sitta här mellan rasterna. Kommer nog att fara hem och hämta den i morgon eller på Onsdag. Ska bara köpa ett internet också.

Ha en bra kväll allihopen! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!