Friday today.

Nu är jag hemma i vidsel och ska snart iväg på jobb. :) Dagen har gått väldigt fort. Jag har bara haft en svenska lektion och idrott som båda har gått riktigt bra! På idrotten var jag "vessla" i handbollden och sprang fram och tillbaks som en tok. Tog verkligen mitt springande till en ny nivå.
Nu ligger jag och fryser under en filt med en massa kläder på mig och ska strax iväg på jobb. Härligt. :)

Har tittat på busstider för morgondagen och kommer knappt hinna fara på stan.. Kommer till pite klockan ett och sedan far den klockan fyra så tre korta timmar på stan.. VÄLDIGT lite. Hur ska jag hinna med att springa runt på stan i tre korta timmar? Förjävligt.




Hoppas ni har en bra dag så skriver jag mer sen, men nu ska jag göra mig i ordning för jobb.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!