God morgon.

Nyvaken och redo för en ny dag. Stolt över mig själv att jag orkade upp den här tiden. 09.30
Vad dagen har att bjuda på det vet jag inte men förhoppningsvis en mys helg med lite trevligt umgänge. Ska inte ut i alla fall. Här vräker snön ner men det är riktigt varmt ute. Kanske blir en kort prommis med hunden. (kanske)

Gårdagen bjöd på lite mys hos rikards mamma där vi såg Let´s dance premiären. Sedan for vi hem och jag lagade en thai chyckling röra. Med wok grönsaker, lök, paprika, italiensk kött krydda, svartpeppar, tobasco, matgrädde och kyckling såklart. Detta åt jag till barilla spagetti då vi inte hade några nudlar. Gott och smakrikt blev det.
Sedan så slappade vi bara här hemma.

Här är mina nya skor:


Ha en bra dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!