I am back.

hello again! :)

Sitter och planerar eller tänker att det verkligen är dags att ta ner julpyntet nu! Har sagt att jag ska göra det hela veckan men det har aldrig blivit, jobb och så. Men sedan så tänkte jag att idag när jag ändå så är pigg och orkar göra saker så ska jag ta ner julgranen i alla fall, men icke! kanske gör det ändå men klockan är ju så mycket och det känns verkligen som om jag borde vända på dygnet nu. Skola på måndag så har bara imorgon på mig = jag kommer vara död på måndag! Annars okey.
Har varit och sett film hos jocke för ett tag sedan och den var riktigt äcklig! Kommer inte ihåg vad den heter men det är ju som vanligt då. Kommer aldrig ihåg vad jag har sett för filmer. Så om någon frågar, har du sett den här? och sedan jag bara - vad heter den? - Bla, bla, bla. Och jag - vet inte:) Det är standard för mig.
Kul i alla fall att umgås med folket ett tag.

ha en bra kväll, nu ska jag hänga tvätt! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!