Januari den 13:e,

Har varit en riktigt skön dag.

Är nu nyduschad och redo att lägga en ansiktsmask. Idag bestod middagen av en köttgratäng med ägg och bacon, squash, lök och en massa sallad. Var inte det godaste men nu har vi då testat det. :)

Kom att tänka på egypten igen. Om vi bara reser en vecka så kan vi fara snart! Men det känns som allderles för kort tid. Men om vi gör många småresor så blir det ju ändå kul. Två gånger per år eller liknande:) Skulle vara riktigt skönt. :)

Ska jobba och slita som ett djur så blir det sol & värme till belöning. Ska inte beställa eller köpa någonting förutom hundmat så att Simba överlever. :) 

Nu har jag delat med mig av mina tankar och funderingar så nu ska jag gå och fixa en ansiktsmask! ;)
Sov gott allesammans!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!